Κυριακή 3 Ιουλίου 2011

Εισαγωγή



ΓΕΙΑ ΣΑΣ!

Στο blog αυτό θα καταθετω προσωπικες σκέψεις, ιδέες και απόψεις, για κάθε θέμα, χωρίς περιορισμούς. Πιθανοτατα να μην ενδιαφερουν κανέναν, ή κανείς να μη συμφωνεί με αυτές. Μπορεί και να συμβει το αντιθετο. Όπως και να έχει, αξιοποιω την δυνατότητα των blogs για να αλληλεπιδρασω πνευματικά με αλλά άτομα και με τον ίδιο μου τον εαυτό, να αποτελεσουν δηλαδη οι σκεψεις μου τροφη για σκεψη και προβληματισμο. Και φυσικα για να προταθουν λυσεις σε ζητηματα και προβληματα.  Καλύτερο από το τίποτα, νομιζω. Τίποτα παραπάνω, τίποτα λιγότερο. Και βλέπουμε. Άλλωστε δεν ξερω πολλά από internet και blogs.

Τα posts μου θα είναι πάντα συντομα, διοτι γνωρίζω ότι στον ωκεανο των πληροφοριών του internet, το ‘λακωνιζειν’ είναι απραιτητο και χρησιμο. Σεβομαι την ελλειψη χρονου και διαθεσης για μακροσκελεις αναγνωσεις. Περιεκτικα και ευστοχα λοιπόν.

Κάθε άποψη διατυπωμενη περιεκτικα, σίγουρα θα έχει ελλειψεις/λαθη/ανακριβειες κτλ. Στον προφορικο λόγο, ο καθένας μπορεί να εξηγησει αναλυτικα τι ακριβώς εννοει. Στον συντομο γραπτο λογο, όχι. Γι’αυτό οι κρισεις για τα posts, θετικες ή αρνητικες, ας γίνονται καλοπροαιρετα, με διάθεση να βελτιωθει ο συγγραφέας, και όχι να χλευαστει. Επίσης, ας αποφευγονται οι βιαστικες κρισεις. Η δημοσια εκθεση σκεψεων σημαινει ότι αυτές μπορούν να κριθουν. Ας γίνεται τουλάχιστον εποικοδομητικη, καλοπροαιρετη κριτικη και δημοκρατικος διαλογος. Θεωρω πολυτιμες τις συμβουλες και τις διαφορετικές οπτικες γωνιες.

Δεν ανηκω σε κανέναν πολιτικο, ιδελογικο χώρο, ούτε σε κομμα. Ακομα δεν θεωρω ότι έχω μορφωθει και ψαχτει αρκετά, ώστε να ενταχθω σε καποιον χώρο/κομμα. Οι σκέψεις μου είναι αποτέλεσμα της προσωπικης μου λογικης και ιδιοσυγκρασιας. Και μόνο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΝΕΑ